Možnosti dopravy

Osobní odběr – ZDARMA

Svou objednávku si můžete vyzvednout na naší pobočce, kterou najdete na adrese:  Pod Kotlaskou 558/3, 180 00 Praha 8.  Podívejte se, jak se k nám dostanete. Osobní odběr na pobočce je nadále BEZ POPLATKU. Pokud učiníte objednávku a zboží se Vám při převzetí nebude líbit, nemusíte si ji odnést. Objednávku v takovém případě stornujeme.

Informaci o tom, že je Vaše zboží připraveno k vyzvednutí, se dozvíte e-mailem. Pokud objednáte zboží, které je na e-shopu vedené jako skladem, můžete si pro něj přijet krátce po odeslání objednávky. Pokud použijete tlačítko REZERVACE NA PRODEJNĚ, nachystáme zboží za 30 minut od objednání. Otevírací hodiny se dozvíte v sekci prodejna.  

Objednávky na území ČR nad 1500 Kč přepravíme ZDARMA přepravní službou GLS na výdejní místa nebo Zásilkovnou (zásilky do 5kg), na adresu domů nebo do firmy přes GLS doručíme zdarma objednávky od hodnoty 2500Kč.

Pokud Vaše objednávka přesáhne 1500 Kč/2500Kč, poštovné neplatíte. Účtujeme pouze doběrečné ve výši 60Kč, pokud platíte na dobírku, V případě platby předem na účet a platby kartou nejsou žádné poplatky. 

 

Doprava GLS ceník:

Doprava na zvolenou adresu domů nebo do zaměstnání. Doba uložení zásilky 5 dnů. Ohlídejte si prosím úložní lhůtu. Při vrácení zásilky zpět na naší adresu Vám bude účtováno marně zaplacené přepravné.

Platba předem (bankovním převodem) 129 Kč
Platba na dobírku (hotově/kartou řidiči, od výše objednávky 300Kč+) 189Kč
Platba kartou: 129 Kč

Objednávka nad 2 500 Kč:  přepravné 0Kč, dobírka 60Kč, platba na účet nebo kartou 0 Kč 

Platba dobírkou je umožněna objednávkám ve výši 300Kč a více z důvodu vysoké vratkovosti dobírek nižší hodnoty. Pokud objednáváte v nižší hodnotě, prosíme o platbu kartou nebo předem na účet. Pokud si vyberete uložení ve výdejním boxu a chcete platit dobírkou, vemte prosím na vědomí, že dobírku je nutné uhradit online, není možné zaplatit přímo v boxu. Doporučujeme při zaslání do boxů platit předem u nás na eshopu kartou nebo převodem nebo QR kodem.

GLS Parcelshop:

Doprava na předem vybrané odběrné místo, zvolíte si při objednání. Doba uložení zásilky 5 dnů. Ohlídejte si prosím úložní lhůtu. Při vrácení zásilky zpět na naší adresu Vám bude účtováno marně zaplacené přepravné.

Platba předem (bankovním převodem) 59 Kč
Platba na dobírku (pouze hotově, nelze kartou, od výše objednávky 300Kč+ ) 119Kč
Platba kartou: 59 Kč

Objednávka nad 1 500 Kč:  přepravné 0Kč, dobírka 60Kč, platba na účet nebo kartou 0 Kč 

Platba dobírkou je umožněna objednávkám ve výši 300Kč a více z důvodu vysoké vratkovosti dobírek nižší hodnoty. Pokud objednáváte v nižší hodnotě, prosíme o platbu kartou nebo předem na účet.

 

Doprava Zásilkovna:

Doprava na předem vybrané odběrné místo, zvolíte si při objednání. Doba uložení zásilky 7 dnů, lze prodloužit. Ohlídejte si prosím úložní lhůtu. Při vrácení zásilky zpět na naší adresu Vám bude účtováno marně zaplacené přepravné

Platba předem (bankovním převodem) 79 Kč
Platba na dobírku (pouze hotově, nelze kartou, od výše objednávky 300Kč+ ) 139Kč
Platba kartou: 79 Kč

Objednávka nad 1 500 Kč:  přepravné 0Kč, dobírka 60Kč, platba na účet nebo kartou 0 Kč 

Platba dobírkou je umožněna objednávkám ve výši 301Kč a více z důvodu vysoké vratkovosti dobírek nižší hodnoty. Pokud objednáváte v nižší hodnotě, prosíme o platbu kartou nebo předem na účet.

 

Doprava na Slovensko

K zasílání na Slovensko používáme služeb GLS nebo Zásilkovny a zasíláme na dobírku nebo lze platit převodem na náš účet a platební kartou. GLS doručí kamkoli na Slovensko za 48h, do Bratislavy většinou do druhého dne od odeslání. Dopravné na Slovensko je 259Kč včetně doběrečného 199 Kč při platbě předem. Cena za dopravné je konečná. Dobírka je od zákazníka vybrána v EUR v kurzu FIO devizy nákup v den expedice objednávky. 

Při platbě převodem použijte prosím následující platební údaje:

IBAN: CZ6020100000002200818041

BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Tyto platební údaje platí pro platby ze Slovenska, které jsou bez poplatků za předpokladu, že je převod zadaný jako SEPA platba v EUR. Nedeklarujte, prosím,  platbu v CZK či jiné měně, jinak banka účtuje velmi vysoké poplatky za odchozí i příchozí platbu. Budeme Vás kontaktovat ohledně přepočtu měny dle aktuálního kurzu, nezasílejte platbu bez konzultace s námi.  Při platbě z jiného zahraničního účtu nás prosím kontaktujte předem ohledně přepočtu do CZK a dalších poplatků.

Při objednávce nad 5000Kč účtujeme na Slovensko snížené dopravné ve výši 149 Kč. Při platbě předem na účet pak pouhých 99Kč. 

 

GLS Slovensko

Objednávka do 6000 Kč platba na účet - 199Kč

Objednávka do 6000 Kč dobírka  - 260 Kč

Objednávka v hodnotě 6001 Kč a více platba předem - 99Kč

Objednávka v hodnotě 6001 Kč a více dobírka - 160 Kč

 

Zásilkovna Slovensko

Nejrychlejší přeprava na Slovensko, většinou už je ballík na výdejním místě druhý pracovní den od odeslání, tedy o den rychleji než u jiných kurýrních služeb

Dopravné při platbě předem na účet nebo kartou: 120Kč

Dopravné s platbou na dobírku (hotově řidič v EUR) : 180Kč
Platba kartou: 120 Kč


Objednávka nad 6000Kč:

Dopravné při platbě předem na účet nebo kartou: 50Kč

Dopravné s platbou na dobírku (hotově řidič v EUR) : 110Kč

Výjimkou v dopravě na Slovensko jsou nadrozměrné zásilky, které nelze poslat přepravou GLS. V případě zájmu o takovéto zboží se počítá přepravné individuálně dle váhy, rozměrnosti zásilky a dle místa doručení. Toto se týká především velkých dřevěných kuchyněk.  

 

Doprava do zahraničí - mimo Slovensko

Dle individální dohody zašleme Vaši objednávku do zahraničí. Platba je možná pouze předem na náš bankovní účet. Poštovné kalkulujeme po učinění objednávky individuálně podle váhy zásilky a místa dodání.

 

Individuální přístup - rádi Vám vyhovíme

Pokud máte jakékoli speciální přání ohledně dopravy, kupujete dárek na poslední chvíli a potřebujete ho mít doma co nejdříve, zavolejte nám, napište nám, vložte poznámku o termínu doručení do své objednávky. Zařídíme, co bude v našich silách, vyexpedujeme takové objednávky přednostně. Naším hlavním cílem je, aby se k Vám objednané zboží dostalo co nejdříve!

 

Vrácená dobírka

Objednávku lze stornovat kdykoli do okamžiku její expedice. V případě, že nemáte o objednané zboží z jakéhokoli důvodu již zájem, volejte prosím obratem na telefon 777/ 247 296 nebo 775/ 247 296 a objednávka bude ihned zrušena. V případě, že zásilka nebyla předána přepravci, neúčtujeme žádné poplatky. Pokud bylo zboží již expedováno a předáno přepravci, lze objednávku zrušit pouze při současné úhradě nákladů spojených s expedováním a přepravou. Pokud jste objednávku nezrušili a nebylo Vám její zrušení písemně nebo telefonicky potvrzeno, považuje se Vaše objednávka za platnou. Pokud i přesto nebude zásilka s objednaným zbožím na místě dodání převzata a bude vrácena zpět na naší adresu, jsme oprávěni na adresátovi požadovat úhradu takto vzniklých nákladů. V tomto případě účtujeme 139Kč při zaslání na výdejny a 189Kč při doručování na adresu.  Jakmile jakákoli přepravní služba převezme zásilku k přepravě, jsou nám účtovány náklady stejné, jako kdyby byla zásilka doručena a nemůžeme ani nechceme hradit přepravné za neodpovědné zákazníky, kteří si zboží objednají a toto nepřevezmou. Neuhrazení expedičních nákladů u nepřevzatých dobírek bude podstoupeno k soudnímu vymáhání.

 K tomuto postupu jsme se rozhodli z důvodu, že považujeme za velice neseriozní učinit objednávku a dobírku následně bez jakéhokoli bližšího vysvětlení nepřevzít. Kromě nákladů na přepravu přicházíme i o čas, který bychom raději věnovali našim zákazníkům. Pokud musíte nečekaně odjet z místa bydliště, prosím o neprodlené informování naší firmy. Expedici lze vždy odložit nebo v případě již expedované zásilky přesměrovat dodání na jinou adresu i jiného adresáta. Zásilku může převzít také kdokoli další v místě bydliště. Před účtováním paušálního poplatku za vrácenou dobírku vždy zjišťujeme, zda k vrácení zásilky nedošlo chybou přepravce a pokud se tak stane, je zásilka bezplatně znovu odeslána na adresu zákazníka.

 

 Poškození zboží při přepravě, chybně dodané zboží

 Zboží, které od nás obdržíte, prosím obratem zkontrolujte. Reklamace na chybně dodané zboží nebo poškození při přepravě je možné akceptovat jenom do 24h od převzetí zásilky.

Načítám, prosím vydržte...

Nastavení souhlasu s personalizací

S vaším souhlasem můžeme níže uvedené informace užívat k dále uvedeným účelům nebo je sdílet s vybranými partnery. Pro jednotlivé účely (typy zpracování) můžete upravit své nastavení a svou volbu potvrdit tlačítkem „Uložit nastavení“:

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Marketingové soubory cookies

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.

Nastavení souhlasu s personalizací

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Upravit nastavení" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.